مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-06فرهنگي

مقوله زندگی بشر با کتاب آمیخته شده است


مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: بشر در طول تاریخ همواره به دنبال کسب مهارت، دانش و علم بوده که این امر مهم تنها با کتاب و مقوله مطالعه امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، امیر بحیرایی صبح پنجشنبه در آیین رونمایی از دو کتاب که با حضور، شعرا، نویسندگان، بخشدار و شهردار بخش گیان در محل تفریحگاه سراب گیان برگزار شد، اظهار کرد: اگر جامعه بخواهد به توسعه و پیشرفت برسد باید علاوه بر مباحث اقتصادی مباحث فرهنگی را نیز در اولویت قرار می گیرد.

وی افزود: شهرستان نهاوند مفاخر و شعرا و نویسندگان بزرگی داشته و دارد، که باعث شده نام نهاوند در حوزه فرهنگ و هنر در استان و حتی کشور بدرخشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد نهاوند با اشاره به اینکه حوزه کتاب و کتابخوانی و توجه به این مقوله از مهمترین وظایف متولیان این بخش است، گفت: بحث کتاب و کتابخوانی و مطالعه باید در خانواده و سپس در مدارس دنبال شود تا به نتیجه برسد.

گفتنی است، در پایان در این مراسم 6 نفر از شعرای شهرستان به ارائه اشعار خود در وصف و گرامیداشت دهه امامت و ولایت و حضرت امام علی (ع) و عید غدیر خم پرداختند و از کتاب شعر قافیه می چکد اثر علی علیپور و سمیه سلگی و کتاب آشنایی با بیست نوع کاشی کاری اثر فاطمه کیانی رونمایی و از نویسندگان آنها تجلیل به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقوله زندگی بشر با کتاب آمیخته شده است

مقوله زندگی بشر با کتاب آمیخته شده است