مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 15:222023-07-12اقتصادي

وضعیت نامطلوب گیلان در حوزه جوانی جمعیت


استاندار گیلان با اشاره به وضعیت نامطلوب این استان در حوزه جوانی جمعیت گفت: مسئولیت گیلان با توجه به کاهش زادآوری و افزایش جمعیت سالمندی در این بخش بسیار سنگین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی امروز چهارشنبه در نشست هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به عقب ماندگی استان در نظام سلامت، اظهار کرد: نظام سلامت گیلان در مقایسه با سایر استان های کشور شرایط مناسبی ندارد و برای ارتقا، نیازمند تلاش بیشتر است.

وی با اشاره به قانون مولدسازی املاک مازاد دولت و فرصت فراهم شده با اجرای آن افزود: باید از این قانون جهت تأمین منابع لازم برای احداث طرح های عمرانی و فنی بهداشت و درمان در استان بهره گرفت.

نماینده عالی دولت در گیلان مولدسازی را فرصتی تکرار نشدنی در کشور توصیف کرد و گفت: برخی از طرح های نیمه تمام استان در بخش بهداشت و درمان با تأمین مالی از بخش مولدسازی، می توانند سریعاً آماده بهره برداری و در اختیار مردم قرار گیرند.

وی همچنین بر ضرورت توزیع عادلانه خدمات درمانی در سطح استان گیلان تأکید کرد و افزود: غرب گیلان در مقایسه با دیگر بخش های عقب ماندگی های بیشتری داشته و باید در توزیع منابع و خدمات درمانی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامطلوب گیلان در حوزه جوانی جمعیت

وضعیت نامطلوب گیلان در حوزه جوانی جمعیت