مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-09پزشكي

جولان بیماری دیابت در گلستان/ بیش از 12 هزار مبتلای نشاندار


معاون بیمه و خدمات سلامت بیمه سلامت گلستان با بیان اینکه 20 هزار و 355 نفر کل بیماران خاص و صعب العلاج نشاندار و تأیید شده در استان هستند، گفت: - ایسنا/گلستان معاون بیمه و خدمات سلامت بیمه سلامت گلستان با بیان اینکه 20 هزار و 355 نفر کل بیماران خاص و صعب العلاج نشاندار و تأیید شده در استان هستند، گفت: از میان این بیماران 12 هزار و 868 نفر مبتلا به دیابت نوع یک و دو هستند.

علیرضا صحرایی، ظهر امروز یکشنبه 18 تیرماه 1402 در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت در حوزه خرید خدمت سلامت فعالیت می کند، اظهار کرد: این بیمه بیشترین عضو را در سطح کشور دارد و در استان گلستان یک میلیون و 200 نفر از جمعیت حدود 2 میلیون نفری استان تحت پوشش این بیمه قرار دارند که حدود یک میلیون نفر رایگان بیمه شده اند.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه ها و نگرانی های حاکمیت و دولت هایی که در کشور روی کار می آیند، حمایت از برخی بیماران به خصوص بیماران خاص است، ادامه داد: در همین راستا صندوق بیماران خاص و صعب العلاج تشکیل شده است.

معاون بیمه و خدمات سلامت بیمه سلامت استان گلستان با اشاره اینکه این صندوق ابتدا برای حمایت از پنج بیماری از قبیل پیوند کلیه، ام اس، تالاسمی و دیگر بیماری ها فعال شد، افزود: هم اکنون 107 نوع بیماری مشمول اعتبارات خارج از ضوابط صندوق بیماران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان بیماری دیابت در گلستان/ بیش از 12 هزار مبتلای نشاندار

جولان بیماری دیابت در گلستان/ بیش از 12 هزار مبتلای نشاندار