مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-10اجتماعي

حکم سبز قانون به نفع محیط زیست آستانه اشرفیه صادر شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه گفت: یک متخلف زیست محیطی محکوم به کاشت 300 اصله نهال صنوبر و ارائه 1080 ساعت خدمات عمومی رایگان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رامین حسین زاده با اشاره به صدور حکم سبز قانون برای یک متخلف زیست محیطی، اظهار کرد: این حکم قضایی برای فرد متخلفی که به دفعات اقدام به رها کردن مقدار قابل توجهی شیر آلوده در محیط عمومی کرده به تذکرات ارائه شده توجهی نکرده بود صادر شد.

وی افزود: فردی که باعث آلودگی محیط زیست و تهدید علیه بهداشت عمومی شده بود با شکایت و پیگیری اداره حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه به دادسرا معرفی و پس از انجام تحقیقات و بررسی پرونده جرم، بر اساس ماده 688 قانون مجازات اسلامی، متهم به تحمل یکسال حبس تعزیری محکوم و به عنوان مجازات جایگزین، به حکم سبز قانون مکلف به کاشت 300 اصله نهال صنوبر و هزار و هشتاد ساعت خدمات عمومی رایگان در کشتارگاه طیور شهرستان زیر نظر کارشناسان شبکه بهداشت و سازمان دامپزشکی شهرستان شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه گفت: به کارگیری متخلفان محیط زیستی برای حراست از عرصه های طبیعت و محیط زیست ابتکاری قانونی است (موضوع ماده 79 قانون مجازات اسلامی مصوب 1393) که به منظور سیاست حبس زدایی توسط دستگاه محترم قضایی اجرا می شود و آنگونه که صاحب نظران معتقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم سبز قانون به نفع محیط زیست آستانه اشرفیه صادر شد

حکم سبز قانون به نفع محیط زیست آستانه اشرفیه صادر شد