مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 17:052023-07-08سياسي

بیش از هزار دانش آموز به مشهد اعزام می شوند


اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با برگزاری دومین یادواره ملی «لشکر آسمانی»، حماسه آفرینی شهدای هشت سال دفاع مقدس را برای نسل جدید باز آفرینی خواهد کرد.

- اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با برگزاری دومین یادواره ملی لشکر آسمانی ، حماسه آفرینی شهدای هشت سال دفاع مقدس را برای نسل جدید باز آفرینی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اعلام کرد: هشت سال جنگ با آنکه ناخواسته و نابجا بر سرزمین پاک و مردم نیک اندیش ایران تحمیل شد اما آموزه های حماسی و معنوی اش آن قدر فراوان است که هزاران سال باید از دانشگاهش بهره برد، دارالفنونی که نسل امروز و فردا در آن نورانی می شوند.

هر ساله سفر تربیتی معنوی با اعزام دانش آموزان به کربلای ایران رنگ و بوی خاصی می گیرد و خاطرات جبهه ها را در استان های ایران بازنشر می دهد.

این برنامه ملی که با حضور بیش از هزار دانش آموز سراسر کشور و با هدف آشنایی بیشتر آینده سازان با فرهنگ و ارزش های دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

مسافران نور در این سفر علاوه بر زیارت مضجع نورانی امام رضا (ع)، از مجتمع آیه ها، مجموعه جبهه همین نزدیکی است بازدید خواهند کرد و برنامه های متنوعی در قالب نشست های آموزشی، بازدید، نمایش فیلم، صبحگاه مشترک، مسابقات فرهنگی و … برای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از هزار دانش آموز به مشهد اعزام می شوند

بیش از هزار دانش آموز به مشهد اعزام می شوند