مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 04:052023-07-10ورزشي

مدیرعامل نفت: هواداران تشنه قهرمانی اند اما انتظارها را بالا نمی بریم


مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان گفت:هواداران تشنه قهرمانی نماینده آبادان در لیگ برتر هستند اما قول قهرمانی دادن سخت است و نمی توانیم انتظارها را بالا ببریم.

- عباس چوپان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال نفت آبادان برای فصل آینده لیگ برتر اظهار داشت: در تلاش هستیم که یک تیم خوب برای مسابقات ببندیم که هواداران از دیدن بازی های آن لذت ببرند.

وی در مورد اینکه تیم در حد قهرمانی بسته خواهد شد یا خیر، گفت: قهرمانی فاکتورهای زیادی می خواهد و نمی توانیم انتظارها را بالا ببریم و بعد از اینکه نشد، هواداران سرخورده بشوند، اما تلاش مان این است که تیم خوبی بسته شود.

هواداران تشنه قهرمانی نماینده آبادان در لیگ برتر هستند اما قول قهرمانی دادن سخت است.

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان در مورد انتخاب حماد سامری به عنوان سرمربی عنوان کرد: ما چند گزینه را بررسی کردیم که سامری هم یکی از آنها بود و در نهایت نظر شواری ورزش این بود که فرصتی دوباره به این مربی داده شود، چرا که او در زمان حضورش هم نتایج قابل قبولی را کسب کرد.

چوپان در مورد اینکه چرا او دو فصلی دور بود، گفت: نمی دانم، من در آن زمان نبودم و نمی دانم او را نمی خواستند یا خودش دوست داشته که در جای دیگری مربیگری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل نفت: هواداران تشنه قهرمانی اند اما انتظارها را بالا نمی بریم

مدیرعامل نفت: هواداران تشنه قهرمانی اند اما انتظارها را بالا نمی بریم