مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 15:102023-06-28سياسي

یک قربانی شیمیایی سردشت: کاری کنید که دیگر هیچ سلاح شیمیایی در دنیا نباشد


یک قربانی شیمیایی سردشت گفت: داروهایم همدمم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خانم کریمی واحد در مراسم گرامیداشت قربانیان حمله شیمیایی به شهر سردشت که صبح امروز در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است با اشاره به وضعیت جسمی اش اظهار کرد: سال ها است که داروهایم همدم هستند و همیشه به خاطر مشکل ریه هایم چند اسپری در کیفم است.

وی که به خاطر سرفه های پی در پی اش به سختی می توانست صحبت کند با بیان این که به خاطر وضعیت جسمی ام نمی توانم به آسانی به بیرون از خانه رفت و آمد کنم، گفت: به نوعی در خانه ام اسیر شده ام و حتی یک پیاده روی ساده هم نمی توانم بروم .

وی با بیان این که از این وضعیت خسته شدم و شرمنده فرزندانم هستند، اظهار کرد: به خاطر عوارض ناشی از سلاح های شیمیایی در بیشتر مواقع بدنم زخم است و همیشه در خانه باید لباس نخی و گشاد بپوشم .

این قربانی سلاح های شیمیایی با بیان این داروهایم همدم هر روزه و هر ساعت من هستند ، خطاب به شرکت کنندگان در این مراسم گفت: خواهش می کنم کاری کنید که دیگر هیچ سلاح شیمیایی در دنیا نباشد.

در این مراسم علاوه بر مقامات وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تعدادی از روسای نمایندگی های کشورهای خارجی در تهران و همچنین تعدادی دیگر از قربانیان بمباران شیمیایی سردشت حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قربانی شیمیایی سردشت: کاری کنید که دیگر هیچ سلاح شیمیایی در دنیا نباشد

یک قربانی شیمیایی سردشت: کاری کنید که دیگر هیچ سلاح شیمیایی در دنیا نباشد