مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:102023-06-22فرهنگي

در عرصه رسانه ها باید به دنبال تشکل های قوی و ساماندهی صنفی باشیم


مدیرکل دفتر مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در عرصه رسانه های کشور باید به دنبال تشکل های قوی و ساماندهی صنفی باشیم و بحث آموزش را نیز باید تقویت کنیم.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در عرصه رسانه های کشور باید به دنبال تشکل های قوی و ساماندهی صنفی باشیم و بحث آموزش را نیز باید تقویت کنیم.

ایمان شمسایی، پنجشنبه اول تیرماه در اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات استان مرکزی اظهار کرد: هر اتفاق رسانه ای در کشور باعث بیشتر دور هم جمع شدن و رقابت سالم اصحاب رسانه می شود و این مهم، از سیاست های وزارت ارشاد در دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به برگزار شدن جشنواره مطبوعات کشور پس از 12 سال گفت: در این جنگ رسانه ای که در آن قرار داریم، رسانه های دنیا واقعیت های ایران را نشان نمی دهند ولی خوشبختانه رسانه های ما بسیار خوب درخشیده اند و با وجود اختلاف نظرها، رسانه سعی کرده بحث ها را در درون خانواده ایران اسلامی حل کند.

مدیرکل دفتر مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین است و برای ما وظایفی را در این راستا تعریف کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در عرصه رسانه ها باید به دنبال تشکل های قوی و ساماندهی صنفی باشیم

در عرصه رسانه ها باید به دنبال تشکل های قوی و ساماندهی صنفی باشیم