مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 17:152023-06-29اقتصادي

برخورداری 26 واحد صنعتی و تولیدی ایلام از نعمت گاز


26 واحد تولیدی و صنعتی استان در سه ماهه نخست امسال از نعمت گاز برخودار شده اند.

- محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: در سه ماهه نخست امسال و در راستای تحقق شعار سال، بیش از 26 واحد تولیدی و صنعتی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان ایلام گازدار شده اند.

وی افزود: این تعداد صنایع در شهرستان های ایلام، چوار، ایوان، بدره، چرداول، دهلران، سیروان، ملکشاهی و در مهران بوده اند که بیشترین واحدها با 6 مورد متعلق به شهرستان ایوان بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: در چند سال اخیر تاکید مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ها بر روی تولید بوده است تا دستگاه های اجرایی در حوزه مأموریت کاری خود گام های اساسی برای حمایت و رفع مشکل واحد های تولیدی در جهت رونق اقتصادی بردارند.

وی یادآور شد: با توجه به نقش صنایع در رونق و آبادانی استان و به منظور حمایت از تولید داخلی، گازرسانی به صنایع واجد شرایط همچنان به عنوان یکی از اولویت های اصلی شرکت گاز استان ایلام به شمار می رود.

کشاورز تصریح کرد: گازرسانی به صنایع ارزش افزوده قابل قبولی برای استان ایلام به همراه داشته و با جایگزینی سوخت طبیعی در واحدهای تولیدی و صنعتی، آلودگی کمتری در مقایسه با سایر فرآورده های نفتی به دنبال دارد و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری 26 واحد صنعتی و تولیدی ایلام از نعمت گاز

برخورداری 26 واحد صنعتی و تولیدی ایلام از نعمت گاز