مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-07سياسي

جشنواره صید ماهی ظرفیت بزرگ معرفی قابلیت های گردشگری پارس آباد


نخستین جشنواره صید ماهی در پارس آباد ظرفیت بزرگی برای شناسایی قابلیت های گردشگری این شهرستان در سطح ملی و استانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اله بخش صبح جمعه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره بزرگ استانی صید ماهی با قلاب ویژه جامعه هدف بهزیستی در شهرستان پارس آباد که به مناسبت عید غدیر برگزار شد، اظهار کرد: در این جشنواره که با حضور جامعه هدف بهزیستی و نیز استقبال پرشور جمع گسترده ای از اقشار مختلف همراه بود قابلیت های آبزی پروری این شهرستان معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان پارس آباد با ظرفیت های خوب شیلاتی موجود می تواند شاهد برگزاری جشنواره های گوناگون در سطح ملی و استانی در تمام طول سال و با هدف ایجاد نشاط برای شهروندان و همچنین ترویج مصرف محصولات آبزی، از نقاط مختلف باشد.

مدیرکل شیلات استان اردبیل با اشاره به پایین بودن متوسط مصرف سرانه ماهی در استان نسبت به مصرف سرانه ماهی در کشور ابراز امیدواری کرد؛ برگزاری این جشنواره ها در دیگر نقاط استان بتواند در بهبود و افزایش مصرف و همچنین افزایش تولید و رونق اقتصادی منطقه مؤثر باشد.

اله بخش برپایی نخستین جشنواره صید ماهی با قلاب در این شهرستان را گامی مؤثر در راستای شناساندن ظرفیت های آبزی پروری و گردشگری در این شهرستان دانست و بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره صید ماهی ظرفیت بزرگ معرفی قابلیت های گردشگری پارس آباد

جشنواره صید ماهی ظرفیت بزرگ معرفی قابلیت های گردشگری پارس آباد