مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-16سياسي

نیاز جامعه به ارائه خدمات پرستاری در منزل است


مشاور معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت: امروز نیاز جامعه به خروج پرستار از بیمارستان و رفتن به منازل و ارائه خدمات پرستاری در این حوزه است.

- ایسنا/خراسان رضوی مشاور معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت: امروز نیاز جامعه به خروج پرستار از بیمارستان و رفتن به منازل و ارائه خدمات پرستاری در این حوزه است.

رضا علی نژاد که برای کلنگ زنی پانسیون پرستاری مرکز آموزشی درمانی سجادیه تربت جام به این شهرستان سفر کرده بود، امروز یکشنبه 25 تیرماه در دومین روز حضور خود در بازدید از بیمارستان مهر مادر تربت جام، اظهار کرد: در دولت سیزدهم پرستاری از کارمحوری به برنامه محوری تبدیل شده است.

وی افزود: پرستاری بازویی برای تمام حوزه های درمان و بهداشت است، از این رو رفع کمبود نیروی انسانی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مشاور معاون پرستاری وزیر بهداشت با اشاره به انتخاب ساخت پانسیون پرستاری تربت جام بین 9 دانشگاه عنوان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی در این منطقه به منظور نگاه ویژه به دانشکده های منطقه مرزی و تشویق در راستای ارتقاء مهارت های مدیریتی است.

وی ضمن اشاره به خدمات پرستاران در زمان کرونا تصریح کرد: در زمان کرونا که عامه مردم در حال فرار بودن پرستاران تمام قد در برابر این ویروس ایستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز جامعه به ارائه خدمات پرستاری در منزل است

نیاز جامعه به ارائه خدمات پرستاری در منزل است