مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-01اقتصادي

مخبر: کارگاه های تولیدی کفش دست دوز به شهرک های صنعتی منتقل می شوند


تفاهم نامه منعقد شده بین اتحادیه صنعت کفش دست دوز با شهرک های صنعتی باید هر چه سریعتر اجرایی شود که در این زمینه هماهنگی لازم با بانک مرکزی برای ارائه تسهیلات و وزارت صمت برای تأمین مواد اولیه این بخش مهم اقتصادی کشور به سرعت پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور صبح امروز (شنبه) با حضور دو ساعته در بازار کفش بازار بزرگ تهران و گفت وگوی صمیمی با کسبه و تولیدکنندگان و با توضیحات مسئولان مربوطه و بازاریان از مشکلات و خواسته های آن ها مطلع شد و بر ضرورت رفع موانع تولیدات داخلی صنعت کفش کشور برای تأمین بازارهای بین المللی و رسیدن به جایگاه ممتاز در منطقه تأکید کرد.

مخبر همچنین در بازدید از یکی از پاساژهای این بازار در جریان روند اطفای حریق و اقدامات ایمن سازی برای عملیات آواربرداری قرار گرفت و دستورات لازم را برای رسیدگی به وضعیت کسبه و تولیدکنندگان و تسریع در بازسازی این پاساژ صادر کرد.

معاون اول رییس جمهور پس از بازدید از این بازار و گفت وگوی صمیمی با کسبه و تولیدکنندگان کفش دست دوز در بازار بزرگ تهران در نشست صمیمی با اهالی صنعت کفش دست دوز و همچنین خسارت دیدگان حادثه حریق، تأکید کرد: بازار همواره پایگاه اصلی دینداری، پشتوانه انقلاب اسلامی و خدمت به مردم بوده است و نقشی اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: کارگاه های تولیدی کفش دست دوز به شهرک های صنعتی منتقل می شوند

مخبر: کارگاه های تولیدی کفش دست دوز به شهرک های صنعتی منتقل می شوند