مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 07:502023-06-27سياسي

راه اندازی کمپ ماده 16 در ایلام ضروری است


فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به جمع آوری 338 معتاد متجاهر از سطح استان گفت: راه اندازی کمپ ماده 16 در استان با توجه به این حجم از معتادان متجاهر ضرورت دارد.

- سردار جمال سلمانی در حاشیه نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر و برگزاری مسابقه نقاشی کودکان در پارک ملت ایلام، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که به بنیان خانواده آسیب می زند اعتیاد است، از این رو پلیس استان جهت مطالبات شهروندان عزیز با بسیج کردن امکانات خود فعالیت های بیشتری در حوزه مبارزه با مواد مخدر انجام می دهد.

وی با بیان اینکه امروزه مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین تهدیدات در جامعه بشری شناخته شده که کسب آگاهی و معلومات در خصوص پیامدهای مخرب آن می تواند در کاهش گرایش افراد به این بلای خانمانسوز تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: در این راستا با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی و با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان 203 قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر طی سه ماهه ابتدایی سال جاری شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف بیش از 271 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این مدت خبر داد و گفت: همچنین 338 معتاد متجاهر در این مدت از سطح استان جمع آوری و برای طی مراحل درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند که راه اندازی کمپ ماده 16 در استان با توجه به این حجم از معتادان مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کمپ ماده 16 در ایلام ضروری است

راه اندازی کمپ ماده 16 در ایلام ضروری است