مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 18:362023-06-26ورزشي

مناف هاشمی: انتقاد به معاونانم؟ چیزی نشنیده ام


دبیرکل کمیته ملی المپیک از انتقادات نسبت به معاونانش ابراز بی اطلاعی کرد.

- جی پلاس؛ مناف هاشمی در حاشیه رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری، اظهار کرد: پس از نهایی شدن لیست ها به عنوان سرپرست کاروان وظیفه دارم در اردوها و رکوردگیری ها شرکت کنم و نظر ورزشکاران و روسای فدراسیون ها و کادر فنی آن ها را ارزیابی کنیم.

یک گروه 7 نفره از مردان و 3 یا 4 نفره از بانوان را که شانس مدال دارند با خود به مسابقات خواهیم برد و اوضاع بر اساس بررسی های صورت گرفته امیدوار کننده است و همانطور که اعلام کرده اند شانس مدال دارند بتوانند موفق باشند و کسب مدال داشته باشند و به اهداف خود برسند.

وی درمورد خواسته انوشیروانی مبنی بر امکان تمرین مجدد وزنه برداران در آکادمی ملی المپیک، گفت: مکلف هستیم تمام حمایت ها را از وزنه برداری، تکواندو، کاراته، کشتی، جودو و کوراش که امید به کسب مدال بیش تری دارند از جمله مربی، تجهیزات، سالن و آکادمی انجام دهیم و به آنها کمک کنیم.

انتظار داریم کمک های وزارت ورزش هم به عنوان پشتیبان اضافه شود چرا که در حال حاضر ورزشکاران نیازمند حمایت هستند تا با تمام تلاش، انگیزه و کم ترین دغدغه حرکت کنیم.

دبیرکل و سخنگوی کمیته ملی المپیک درمورد انتقاداتی که نسبت به معاونانش مطرح می شود، خاطرنشان کرد: چنین چیزی را نشنیده ام، معاونان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناف هاشمی: انتقاد به معاونانم؟ چیزی نشنیده ام

مناف هاشمی: انتقاد به معاونانم؟ چیزی نشنیده ام