مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-09سياسي

تاکید رییس دانشگاه شهید چمران اهواز بر همکاری دانشگاه ها با برنامه های اربعین


نشست قرارگاه استانی شهید علم الهدی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان خوزستان، به منظور بررسی برنامه های اعزام دانشجویان و برپایی موکب های استقبال از زائران حسینی در ایام تاسوعا و عاشورا، - ایسنا/خوزستان نشست قرارگاه استانی شهید علم الهدی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان خوزستان، به منظور بررسی برنامه های اعزام دانشجویان و برپایی موکب های استقبال از زائران حسینی در ایام تاسوعا و عاشورا، در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

دکتر علی محمد آخوندعلی، رییس دانشگاه شهید چمران، در نشست قرارگاه استانی شهید علم الهدی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان خوزستان که امروز (18 تیرماه) در تالار اجتماعات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد، اظهار امیدواری کرد که برگزاری آیین های نکوداشت ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی منجر به تحول در دانشگاه ها شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به برپایی دو موکب در مناطق چذابه و شلمچه در سال قبل، عنوان کرد: با حمایت جامعه دانشگاهی استان خوزستان، این مواکب خدمات رسانی شایسته ای به زائران امام حسین (ع) داشتند.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز، هرگونه همکاری دانشگاه های استان در اجرای برنامه های این ایام را مهم دانست و گفت: در این دانشگاه نیز تلاش خواهیم کرد از برنامه های این ایام حمایت و پشتیبانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس دانشگاه شهید چمران اهواز بر همکاری دانشگاه ها با برنامه های اربعین

تاکید رییس دانشگاه شهید چمران اهواز بر همکاری دانشگاه ها با برنامه های اربعین