مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 20:112023-07-08حوادث

انهدام 52 باند جرائم سازمان یافته سرقت در اصفهان


سردار حمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی و مجاهدانه کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون 52 باند جرایم سازمان یافته در حوزه سرقت شناسایی و منهدم  شدند همچنین در این مدت 237 میلیارد تومان اموال مسروقه کشف و تمام اموال به مال باختگان مسترد شد.

وی با بیان اینکه 38 درصد از باندهای منهدم شده، غیر بومی و در حرکت بودند، افزود: با دستگیری این باندها نه تنها وقوع سرقت در استان کاهش می یابد بلکه شاهد کاهش وقوع سرقت در سایر استان ها هم خواهیم بود.

علینقیان پور از کاهش 26.

4 درصدی سرقت منزل، کاهش 20.

8 درصدی وقوع سرقت مغازه، کاهش 4.

8 درصدی اماکن، کاهش 37.

2 درصدی قاپ زنی و کاهش 4.

4 سرقت های مهم استان در 3 ماهه نخست سال خبر داد و گفت: کاهش وقوع سرقت ها نشان از تحرک و چابکی دست اندارکاران حوزه مقابله با سرقت همچون بخش های مختلف انتظامی، کلانتری ها، پلیس پیشگیری، پلیس آگاهی و سایر پلیس های تخصصی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به وقوع سرقت های خرد بیان کرد: بیشترین افزایش وقوع سرقت های خرد مربوط به لوازم و قطعات داخل خودرو است یکی از دلایل مهم این سرقت ها را می توان عدم توجه مال باختگان به رعایت اصول ایمنی و نصب تجهیزات ضد سرقت بر روی خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 52 باند جرائم سازمان یافته سرقت در اصفهان

انهدام 52 باند جرائم سازمان یافته سرقت در اصفهان