مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 08:452023-06-22سياسي

واگذاری 1500 قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت


معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی از واگذاری هزار و500 قطعه زمین برای خانواده های دارای سوم به بالا در استان که از 24 آبان 1400 به بعد متولد شده اند، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا طالبی چهارشنبه شب در مراسم جشن وصال شهرستان فردوس بیان کرد: یکی از محورهای این مراسم آیین تخصیص و واگذاری هزار و 500 قطعه زمین برای خانواده های دارای سوم به بالا در استان که از 24 آبان 1400 به بعد متولد شده اند، است.

وی با بیان اینکه امنیت برای هر کشوری مهمترین و بالاترین مؤلفه اجتماعی و زندگی بشر است، افزود: اگر نیروی جوان و کارآمدی نداشته باشیم، نمی توانیم دفاع درستی داشته از کشور داشته باشیم.

طالبی با بیان اینکه سالمندی جمعیت کشور، عواقب امنیتی و اقتصادی زیادی را به دنبال دارد، اظهار کرد: برخی کشورها که در این خصوص غفلت کرده اند، نیروی کار مورد نیاز خود را از سایر کشورها تأمین می کنند، که این امر خود عواقبی را به دنبال دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به دغدغه های رهبری پیرامون جمعیت، بیان کرد: بنا به فرموده رهبر انقلاب، این مساله، موضوعی نیست که امروز و فردا حل شود، لذا چنانچه گرفتار آن شویم، جبران آن سال ها طول خواهد کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 1500 قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت

واگذاری 1500 قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت