مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-16سياسي

علت موفقیت جهاددانشگاهی نخبگانی و مردمی بودن این مجموعه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز 25 تیرماه در مراسم «رویان برای ایران جوان» که به مناسبت سالروز بازدید رهبر انقلاب از پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی برگزار شد اظهار کرد: - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بابیان اینکه خدا را شاکریم که جهاد دانشگاهی با وزارت علوم ادغام نشد، گفت: علت موفقیت جهاد دانشگاهی، نخبگانی و مردمی بودن این مجموعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز 25 تیرماه در مراسم رویان برای ایران جوان که به مناسبت سالروز بازدید رهبر انقلاب از پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی برگزار شد اظهار کرد: این مرکز با حمایت معظم له و تلاش های دانشمندانی همچون مرحوم کاظمی آشتیانی راه اندازی شده است.

وی افزود: فعالیت پژوهشگاه رویان هم علمی و هم فرهنگی است؛ چراکه رویان نهاد اثربخش فرهنگی است و باید به این موضوع به خوبی پرداخت.

خدا را شاکریم که جهاددانشگاهی با وزارت علوم ادغام نشد.

علت موفقیت جهاددانشگاهی این است که مجموعه نخبگانی مردمی است.

حجت الاسلام خسروپناه بیان کرد: امتیازی که جهاددانشگاهی دارد این است که از بدو تأسیس تاکنون توانسته هم افزایی بین طرح های بنیادین و کاربرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت موفقیت جهاددانشگاهی نخبگانی و مردمی بودن این مجموعه است

علت موفقیت جهاددانشگاهی نخبگانی و مردمی بودن این مجموعه است