مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-11سياسي

ورود هنرمندان به تبیین و توسعه فرهنگ حجاب و عفاف ضروری است


معاون اجتماعی سپاه بیت المقدس استان کردستان با تأکید بر ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر، ورود هنرمندان متعهد به تبیین و توسعه فرهنگ و حجاب را به عنوان یک ضرورت بسیار مهم نام برد.

- ایسنا/کردستان معاون اجتماعی سپاه بیت المقدس استان کردستان با تأکید بر ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر، ورود هنرمندان متعهد به تبیین و توسعه فرهنگ و حجاب را به عنوان یک ضرورت بسیار مهم نام برد.

سرهنگ مسعود ولییی، صبح امروز سه شنبه (20 تیر) در دیدار با رییس حوزه هنری استان کردستان، با اشاره به مباحث مربوط به حجاب و عفاف اظهار کرد: مطالبه مردم از ما ورود به موضوع حجاب و عفاف است و در این زمینه لازم است دستگاه های فرهنگی و هنری با بسیج امکانات و با همراهی هنرمندان، هنرمندانه در مسیر بسط و توسعه فرهنگ حجاب و عفاف و موضوع احیاء فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر گام بردارند.

معاون اجتماعی سپاه بیت المقدس استان کردستان با تمجید از فعالیت های تأثیرگذار حوزه هنری در استان و بحث مناطق حاشیه افزود: متأسفانه هم اکنون در شهر سنندج شاهد پدیده ای به عنوان حاشیه نشینی هستیم که می طلبد تا حوزه هنری و سایر دستگاه های متولی فرهنگ و هنر استان در راستای توزیع عادلانه و متوازن امکانات توجه ویژه ای برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری در مناطق حاشیه را در قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود هنرمندان به تبیین و توسعه فرهنگ حجاب و عفاف ضروری است

ورود هنرمندان به تبیین و توسعه فرهنگ حجاب و عفاف ضروری است