مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 21:452023-07-02حوادث

توسعه و گستردگی، بدون برقراری امنیت امکان پذیر نیست


فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به نقش امنیت در توسعه، گفت: توسعه و گستردگی، بدون برقراری امنیت امکان پذیر نیست.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به نقش امنیت در توسعه، گفت: توسعه و گستردگی، بدون برقراری امنیت امکان پذیر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار یحیی الهی یازدهم تیر ماه در همایش بزرگ امنیت محله محور ریش سفیدان، معتمدین، متنفذین و سران ایلات و طوایف که در تالار حافظ شهرستان خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: حوزه وظیفه پلیس، گسترده است و هیچ دستگاهی نمی تواند ادعا کند که گستردگی کارش به اندازه فرماندهی انتظامی است و هر جا که اتفاقی می افتد، یک طرف آن به پلیس برمی گردد که باید جوابگوی مطالبات مردم باشد.

وی برقراری نظم و امنیت را شاخص ترین، وظیفه پلیس عنوان و تأکید کرد: وقتی که در جامعه اتفاقی و امنیت مردم به خطر می افتد، اهمیت برقراری نظم و امنیت بیشتر و نمایان تر می شود.

او با تأکید بر لزوم همراهی و همکاری مردم و پلیس، خاطرنشان کرد: اگر مردم و پلیس، پشتیبان هم نباشند، امنیت برقرار نخواهد شد.

الهی با بیان اینکه در کلام امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، مردم ارباب مسئولان هستند و مسوولان باید مفتخر به نوکری مردم باشند گفت: اولین ضرورت همراهی مردم و پلیس، همین رابطه ارباب و نوکری است و ما در فرماندهی انتظامی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و گستردگی، بدون برقراری امنیت امکان پذیر نیست

توسعه و گستردگی، بدون برقراری امنیت امکان پذیر نیست