مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 09:412023-07-22سياسي

گرامیداشت روز ایثار و مقاومت شهر اراک چهارم مرداد برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی صبح امروز در نشست گرامیداشت پنجم مرداد روز ایثار و مقاومت شهر اراک ضمن تسلیت ایام عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار داشت: توجه به قرآن و مکتب اهل بیت(ع) ، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، توجه به فرهنگ امر به معرو ف و نهی از منکر، زنده نگه داشتن ارزش ها و سنت های الهی در جامعه، توجه به نماز، بصیرت داشتن و توجه به حق الناس از مهمترین درس های عاشورا است و این ایام باید نسبت به تبیین این درس ها اهتمام ویژه تری داشت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: امام خمینی(ره) احیاگر دین اسلام و ارزش های دینی بود و امروز به برکت انقلاب اسلامی دشمنان اسلام در ضعف و انفعال شدید به سر می برند و به برکت شهدا و مجاهدت های ملت ایران در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از قیام و مکتب عاشورا است،گفت: امام خمینی(ره) با الگوگیری از نهضت امام حسین(ع) انقلاب اسلامی را پایه گذاری کرد و با بسیج مردمی حرکت و استمرار آن را تضمین بخشید.

  کریمی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا مایه سربلندی و عزت ملت ایران و تضمین کننده پیشرفت و حرکت پرشتاب جامعه است، افزود: مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت روز ایثار و مقاومت شهر اراک چهارم مرداد برگزار می شود

گرامیداشت روز ایثار و مقاومت شهر اراک چهارم مرداد برگزار می شود