مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-18سياسي

هلال احمر از الگوهای موفق در مردمی سازی است


دستیار استاندار خراسان جنوبی در امور مردمی سازی دولت با اشاره به مردمی بودن هلال احمر، گفت: هلال احمر توانسته مردم و داوطلبان را به خوبی پای کار بیاورد که این مدل باید به دیگر نهادها بست داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد زراعتکار مقدم، دستیار استاندار خراسان جنوبی در امور مردمی سازی دولت در نشست شورای معاونین جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهارداشت: نظام اسلام، حکومتی مردمی بوده و حضور مردم پای ارمان های انقلاب باعث سرنگونی حکومت استبداد شده است.

وی با اشاره به مشارکت مردم در صحنه های مختلف انقلاب اعم از جنگ هشت ساله دفاع مقدس، گفت: در حال حاضر حرکت های مردمی در بحران ها هم نقش مهمی دارند به گونه ای که اگر مردم پای کار نباشند، دولت به تنهایی نمی تواند موفق عمل کند.

وی بیان کرد: طی چهل سال انقلاب، بروکراسی اداری در زمان بحران رعایت نمی شود اما در عرصه هایی اعم از اقتصاد باید بروکراسی ها حفظ شود، چراکه دغدغه مندی لازم نسبت به اینکه در عرصه اقتصاد هم در بحران به سر می بریم، احساس نشده است.

دستیار استاندار خراسان جنوبی در امور مردمی سازی دولت با بیان این که نقش دولت تسهیل گری، کنترل و هدایت است، افزود: با اینکه انقلاب که بر پایه و اساس مردم شکل گرفته و بنا بر این است که ظرفیت های مردمی برای رسیدن به آرمان تمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر از الگوهای موفق در مردمی سازی است

هلال احمر از الگوهای موفق در مردمی سازی است