مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-16سياسي

لزوم ایجاد نشاط عفیفانه مبتنی بر الگوی صحیح برای دختران جامعه


شهرکرد_مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: وجود نشاط عفیفانه مبتنی بر یک الگوی صحیح برای دختران جامعه ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طاهری شامگاه شنبه در رویداد هزار نفره دخترخاله ها و گردهمایی دختران حاج قاسم استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر لزوم توجه به موضوعات فرهنگی، اظهار کرد: یکی از ابعاد جدی برنامه ریزی موضوعات فرهنگی بانوان هستند چراکه بانوان در تربیت و رشد تمامی افراد جامعه نقش بسزایی دارند.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بانوان در چهارمحال و بختیاری افزود: در این قرارگاه که عمدتاً توسط بانوان به صورت مردمی اقدامات انجام می شود دو کارگروه کودکان و رصد مسائل بانوان وجود دارد همچنین مجموعه ای با عنوان تسکین حیات جمع آوری و 600 مسئله احصاء شد چراکه زن درواقع تسکین حیات اجتماع است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از اولویت بندی 600 مسئله ذکر شده به هفت مسئله رسیده شد که یکی از آن ها مربوط به مسائل دختران است، در همین راستا برنامه ریزی هایی صورت گرفت و در گام نخست گردهمایی دختران حاج قاسم برای اولین بار در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد نشاط عفیفانه مبتنی بر الگوی صحیح برای دختران جامعه

لزوم ایجاد نشاط عفیفانه مبتنی بر الگوی صحیح برای دختران جامعه