مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-15اجتماعي

کیفیت هوای ناسالم همچنان حاکم بر خراسان جنوبی


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: کیفیت هوای شهرستان های بیرجند، سرایان و نهبندان در وضعیت ناسالم و بسیار ناسالم قرار گرفت.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ این روزها در خراسان جنوبی کمتر شاهد روزهای پاک و سالم و آسمانی آبی هستیم چرا که شدت و خیزش بادهای 120 روزه به اوج خود رسیده و کیفیت هوای استان وضعیت خطرناک را نیز رد کرده است.

این روزها خراسان جنوبی به تلی از خاک مبدل شده و کمتر کسی به ویژه گروه های حساس قادر به بیرون آمدن از خانه نیستند.

وضعیت ناسالم و بسیار ناسالم و خطرناک و حتی فراتر از خطرناک در خراسان جنوبی براساس ایستگاه های پایش هوا به بیش از یک ماه رسیده و گویا این روزها روزهای آسمانی تیره و تار خراسان جنوبی ست و مه ناشی از گردو غبار این استان را فرا گرفته است.

آن طور که اسدالله حاتمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: بر اساس شاخص لحظه ای 7 صبح، وضعیت هوای سرایان با شاخص 215 بسیار ناسالم، شهرستان نهبندان با شاخص 177 در وضعیت ناسالم و شهرستان بیرجند با شاخص 144 ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفتند.

وی توصیه کرد: در هنگام آلودگی همه افراد جامعه و به طور ویژه سالمندان، کودکان و افراد دارای بیماری های قلبی و عروقی و تنفسی از تردد غیر ضرور در فضای باز خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت هوای ناسالم همچنان حاکم بر خراسان جنوبی

کیفیت هوای ناسالم همچنان حاکم بر خراسان جنوبی