مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-16پزشكي

بالا بودن بارمیکروبی شیر فله در سوپرمارکتی های خراسان شمالی


مسئول اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی از بالا بودن بارمیکروبی شیر فله در سوپرمارکتی های این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مسئول اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی از بالا بودن بارمیکروبی شیر فله در سوپرمارکتی های این استان خبر داد.

دکتر ابراهیم تقوایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه این اداره کل بر روی شیرهای جمع آوری شده در مراکز جمع آوری شیر و لبنیات فروشی ها نظارت دارد، اظهار کرد: فروش شیر فله در سوپرمارکتی ها ممنوع است، اما متاسفانه برخی از سوپرمارکتی ها در این استان اقدام به فروش شیر فله می کنند که با بررسی های صورت گرفته در این مکان ها مشخص شده که بارآلودگی شیر در این مراکز عرضه بالا بوده است.

وی با بیان این مطلب که با بررسی های صورت گرفته بارمیکروبی شیرفله در برخی از لبنیات فروشی ها نیز بالا بوده اما این میزان در سوپرمارکتی ها بالاتر است، و با اشاره به اینکه یکی از مهمترین دغدغه های این اداره کل در ارتباط با شیر از زمان دوشش تا تحویل آن به مراکز جمع آوری شیر است، گفت: در واقع آموزش های لازم به دامداران در ارتباط با دوشش شیر و اینکه در آن زمان چه نکاتی را رعایت کنند تا بارمیکروبی شیر افزایش نیابد، ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالا بودن بارمیکروبی شیر فله در سوپرمارکتی های خراسان شمالی

بالا بودن بارمیکروبی شیر فله در سوپرمارکتی های خراسان شمالی