مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 19:152023-07-19سياسي

فعالیت 150 گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر در کرمانشاه


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با اشاره به ثبت بیش از 150 گروه مطالبه گری در این ستاد، گفت: این گروه های جهادی مطالبات را با انتقاد راهکار های مناسب و البته با هدف کمک به مسوولان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه حجت الاسلام مسعود احمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تسلیت ایام شهادت سرور سالار شهیدان امام حسین(ع)، اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر تنها در زمینه عفاف و حجاب امر و نهی ندارد بلکه در تمامی حیطه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ورود دارد.

وی ادامه داد: اخیرا توسط وزارت کشور در ستاد امر به معروف و نهی از منکر ستاد عفاف و حجاب تشکیل شده که در کشور ریاست آن برعهده وزیر کشور، در استان ها برعهده استانداران و در شهرستان ها بر عهده فرمانداران است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در کشور هنوز قانون امر به معروف و نهی از منکر و همچنین احیای امر به معروف و نهی از منکر نداریم؛ از سال 94 قانون حمایت از امران و ناهیان مصوب و ابلاغ شده است.

*نظارت و مطالبه گری وظایف مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر وی در بیان وظایف ستاد، گفت: ترویج و تبلیغ و حمایت همه جانبه از امران به معروف و ناهیان منکر از وظایف ستاد است تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 150 گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر در کرمانشاه

فعالیت 150 گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر در کرمانشاه