مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 22:402023-07-06بين الملل

اولین واکنش گردان های حزب الله به ادعای بازداشت یک تبعه صهیونیستی در عراق


مسئول امنیتی گردان های حزب الله عراق ضمن هشدار درباره حضور عوامل امنیتی صهیونیستی در عراق اعلام کرد که دستگاه های امنیتی عراق باید شبکه های مرتبط با رژیم صهیونیستی را کشف کنند.

- مسئول امنیتی گردان های حزب الله عراق ضمن هشدار درباره حضور عوامل امنیتی صهیونیستی در عراق اعلام کرد که دستگاه های امنیتی عراق باید شبکه های مرتبط با رژیم صهیونیستی را کشف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوعلی العسکری مسئول امنیتی گردان های حزب الله عراق در رابطه با بیانیه دیروز دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی درباره ربوده شدن یک تبعه اسراییلی-روسی در عراق گفت: اعتراف نتانیاهو به وجود یک عنصر امنیتی اسراییلی در عراق امری خطرناک است و باید به دقت و جدیت با این اعتراف برخورد کرد.

مسئول امنیتی گردان های حزب الله عراق تأکید کرد که دستگاه های امنیتی عراق باید شبکه های مرتبط با رژیم صهیونیستی را کشف کنند.

وی افزود: کتائب حزب الله تلاش مضاعفی در خصوص سرنوشت اسیر یا اسرای صهیونیستی در عراق بکار خواهد گرفت.

برای کشف اهداف این رژیم جنایتکار و هر آنکه تحرکات آنها را در کشوری که سازش در آن جرم انگاری شده، تسهیل می کند تلاش بیشتری خواهیم کرد.

دیروز چهارشنبه دفتر نتانیاهو مدعی شد که یک زن دوتابعیتی اسراییلی - روسی به دست نیروهای شیعی در عراق به گروگان گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین واکنش گردان های حزب الله به ادعای بازداشت یک تبعه صهیونیستی در عراق

اولین واکنش گردان های حزب الله به ادعای بازداشت یک تبعه صهیونیستی در عراق