مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:102023-06-27اقتصادي

بندر چند منظوره سیریک نیمه دوم امسال به بهره برداری می رسد


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به پیشرفت 91درصدی بندر سیریک گفت: این بندر چندمنظوره با برخورداری از 51هکتار پسکرانه نیمه دوم 1402با حضور رییس جمهوری به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین عباس نژاد ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از روند احداث بندر تجاری سیریک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از سیاست های جدی دولت رونق اقتصادی با هدف تامین معیشت ساحل نشینان است، اظهار داشت: در همین راستا سازمان بنادر و دریانوردی توسعه زیر ساخت های حمل ونقل دریایی از جمله احداث و بهره برداری از بندر چندمنظوره سیریک را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: این بندر به دلیل موقعیت قرارگیری و نزدیکی به کشور عمان، سهم بالایی در رونق دریانوردی، فراهم شدن بسترهای اقتصادی از جمله توسعه ترانزیت و صادرات و واردات کالا افزایش راندمان اقتصادی و افزایش تعاملات اقتصادی و رونق بخشی به معیشت مردم بومی دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان بر آماده سازی تمامی بخش های این بندر تا پایان تیرماه تاکید کرد و ادامه داد: زمانی این بندر به صورت رسمی افتتاح و به بهره برداری می رسد که مجموعه نیازهای آن در بخش پسکرانه و اسکله ها کامل و مهیا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر چند منظوره سیریک نیمه دوم امسال به بهره برداری می رسد

بندر چند منظوره سیریک نیمه دوم امسال به بهره برداری می رسد