مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-17حوادث

برقراری جریان آب پایدار به سمت بجستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: در پی مشکلی که در شبکه به وجود آمده بود هم اکنون جریان آب پایدار به سمت شهرستان بجستان در جنوب خراسان رضوی از حدود یک ساعت قبل برقرار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابراهیم علوی اظهار کرد: در پی مشکلی که در شبکه به وجود آمده بود هم اکنون جریان آب پایدار به سمت شهرستان بجستان در جنوب خراسان رضوی از حدود یک ساعت قبل برقرار شد و به ترتیب نقاطی که دچار مشکل شده بودند تا پایان وقت امروز از آب شرب بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی افزود: از سه شنبه هفته گذشته با توجه به وجود مشکل در تأسیسات تانک ضربه گیر، خط انتقال آب این شهرستان دچار برخی شکستگی ها شد.

️از ساعات اولیه بروز اتفاق، نیروهای شرکت در منطقه حضور یافتند و مشکلات یکی پس از دیگری رفع شد و آب به صورت موقت در شهر برقرار شد.

وی گفت: روز گذشته هم رفع نقص صورت گرفت، آب در نقاط دارای اشکال وصل شد و چند ساعتی هم جریان برقرار بود ولی بخاطر فرسودگی شبکه مجدداً در برخی نقاط دچار مشکل شد.

علوی افزود: با پیگیری های که انجام شده تا امروز عصر آب به مرور به شبکه تزریق می شود منتهی مراتب با توجه به فرسودگی شبکه در سالیان گذشته احتمال اتفاقاتی وجود دارد ولی تیم های امدادی آماده رفع نقص هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری جریان آب پایدار به سمت بجستان

برقراری جریان آب پایدار به سمت بجستان