مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-16اجتماعي

طوفان لحظه ای و خیزش گرد و خاک اصفهان را فرا می گیرد


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: وزش باد شدید و خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا از روز دوشنبه تا جمعه اصفهان را فرا می گیرد.

- لیلا معتمدی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار بر روی استان در هفته جاری است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت صاف و غبار رقیق، به ویژه غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد نسبتا شدید و افزایش ابر پیش بینی می شود.

معمتدی با بیان اینکه وزش باد امروز در نیمه غربی شدیدتر خواهد بود، گفت: از ساعات عصر و شب دوشنبه شدت وزش باد در نیمه شرقی و شمالی بیشتر شده و سبب خیزش گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان ادامه داد: گردوخاک از نواحی شرقی و شمالی روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به نواحی مرکزی و جنوبی نیز کشیده خواهد شد و در این راستا هشدار نارنجی صادر می شود.

وی با اشاره به وزش باد شدید و وقوع طوفان لحظه ای و فعال شدن کانون های گردوخاک داخلی در مناطق شرقی و شمالی استان، تصریح کرد: بر این اساس وزش باد شدید و خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا از روز دوشنبه تا جمعه خوروبیابانک، چوپانان، اردستان، مهاباد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان لحظه ای و خیزش گرد و خاک اصفهان را فرا می گیرد

طوفان لحظه ای و خیزش گرد و خاک اصفهان را فرا می گیرد