مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-10سياسي

هیات های مذهبی برای عزاداری محرم مجوز بگیرند


فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: از هیئت های مذهبی شهرستان اردستان انتظار داریم برای دریافت مجوزهای لازم برای عزاداری های خود اقدام کنند.

- ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: از هیئت های مذهبی شهرستان اردستان انتظار داریم برای دریافت مجوزهای لازم برای عزاداری های خود اقدام کنند.

مصطفی صادق زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهرستان اردستان به واسطه سبقه تاریخی و مذهبی که دارد مراسم مذهبی و عزاداری های کاروانی در آن به شکل مفصل برگزار می شود، اما هیئت های مذهبی شهرستان نیازمند ساماندهی و قانون مندی است تا شاهد اتفاقات تلخ نباشیم.

وی افزود: پلیس قصد جلوگیری از راه اندازی هیچ یک از هیئت های مذهبی و کاروان های عزاداری را ندارد، ولی معتقدیم قانون ضعیف نیز بهتر از آن است که وجود نداشته باشد و همه هیئت های مذهبی باید طبق ضوابط و مقررات برنامه های خود را انجام دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با بیان اینکه همه هیئت های مذهبی در طول اجرای برنامه ها موظف به همراهی همیار پلیس هستند، گفت: متصدی هیئت های مذهبی اداره تبلیغات اسلامی است و این اداره موظف است هیئت های مذهبی شهرستان را ساماندهی کند.

همچنین وظیفه جمع آوری سد معبر و وسایلی که باعث مزاحمت و ترافیک می شود با شهرداری است و به همه آنها تذکر داده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات های مذهبی برای عزاداری محرم مجوز بگیرند

هیات های مذهبی برای عزاداری محرم مجوز بگیرند