مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-05اقتصادي

اولین آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو در استان اردبیل راه اندازی می شود


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل از اخذ مجوز راه اندازی اولین آزمایشگاه مرجع سازمان غذاودارو در استان خبر داد و گفت: تعداد شرکت های دانش بنیان فعال پارک علم و فناوری استان از 27 به 46 افزایش یافته است.

- ایسنا/اردبیل رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل از اخذ مجوز راه اندازی اولین آزمایشگاه مرجع سازمان غذاودارو در استان خبر داد و گفت: تعداد شرکت های دانش بنیان فعال پارک علم و فناوری استان از 27 به 46 افزایش یافته است.

یوسف عباسپور در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه کشاورزان در داخل استان به یک آزمایشگاه برای سنجش میزان تجمع سموم و کودهای محصولات خود دسترسی نداشتند و مجبور به مراجعه به سایر استان ها بودند، افزود: موفق شدیم مجوز اولین آزمایشگاه مرجع سازمان غذاودارو در استان اردبیل را برای پارک علم و فناوری استان دریافت کنیم.

وی گفت: این آزمایشگاه می تواند در صنایع غذایی، گیاهان دارویی و میکروبیولوژی خدمات ارایه دهد و استان را از ارسال نمونه آزمایش به سایر مناطق کشور بی نیاز کند که در نوع خود دستاورد مهمی برای استان اردبیل می باشد.

عباسپور با اشاره به اینکه استان اردبیل استان آخر در شکل گیری پارک علم و فناوری بود و با تلاش همکاران توانستیم همتراز استان های پیشتاز شویم، اظهار کرد: تعداد شرکت های دانش بنیان فعال با درآمد و گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو در استان اردبیل راه اندازی می شود

اولین آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو در استان اردبیل راه اندازی می شود