مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-15ورزشي

فراخوان شرکت در مسابقه دانشجویی طراحی و ساخت ماهواره مکعبی اپسکو


سازمان همکاری های فضایی آسیا و اقیانوسیه (APSCO)با همکاری سازمان فضایی ایران، مسابقه دانشجویی طراحی و ساخت ماهواره مکعبی را برگزار می کند.

- سازمان همکاری های فضایی آسیا و اقیانوسیه (APSCO)با همکاری سازمان فضایی ایران، مسابقه دانشجویی طراحی و ساخت ماهواره مکعبی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان فضایی ایران، در این رویداد، سه تیم دانشجویی از هر کشور، وارد مسابقه شده و پس از ارائه پیشنهاد انجام مأموریت فضایی توسط یک ماهواره مکعبی 3یو و یا ترکیبی از واحدهای کمتر (جمعاً 3 یو)، اقدام به شرکت در دوره آموزشی و طراحی ماهواره می نمایند.

پس از مرحله طراحی اولیه، یک تیم از هر کشور به مرحله طراحی دقیق و ساخت نمونه مهندسی راه خواهد یافت.

هزینه سخت افزاری ساخت نمونه مهندسی توسط اپسکو تأمین خواهد شد.

بدین وسیله از تیم های دانشجویی علاقمند به شرکت در این رویداد درخواست می شود حداکثر تا تاریخ 8 مرداد ماه سال جاری (1402) اسناد زیر را تکمیل و به ایمیل ir.

isa@IranACC ارسال نمایند: ▪ اطلاعات تیم در قالب پیوست 2 ا (نگلیسی) ▪ نامه معرفی از دانشگاه شامل نام تیم، نام سرپرست و اعضای تیم ▪ سند پیشنهاد مأموریت (انگلیسی) سند پیشنهاد مأموریت می بایست دربردارنده موارد زیر باشد: 1- مدیریت پروژه: ▪ نام اعضای تیم همراه با رزومه و توانمندی ها (جمعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان شرکت در مسابقه دانشجویی طراحی و ساخت ماهواره مکعبی اپسکو

فراخوان شرکت در مسابقه دانشجویی طراحی و ساخت ماهواره مکعبی اپسکو