مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-18سياسي

بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت مرحله شهرستانی آغاز به کار کرد


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران از برگزاری مرحله شهرستانی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در 18 مرکز آموزش فنی و حرفه ای مازندران خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران از برگزاری مرحله شهرستانی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در 18 مرکز آموزش فنی و حرفه ای مازندران خبر داد.

سید حسین درویشی امروز در گفت وگویی اظهار کرد: مسابقات ملی مهارت، رویدادی است رقابتی، پروژه محور و سالانه که طی 3 مرحله شهرستانی، استانی و ملی با حضور جوانان زیر 21 سال کشور در رشته های مختلف فنی و حرفه ای برگزار می شود.

وی افزود: شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه های اقتصادی، ترویج و ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی، ارتقاء سطح استانداردهای آموزش مهارت در کشور و فراهم کردن فرصت مناسب برای رقابت سالم بین جوانان از اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است.

این مسئول تصریح کرد: مسابقات ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار می شود که 195 نفر در 18 مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان به رقابت پرداختند.

این افراد شامل 107 نفر زن و 88 مرد بوده که در 33 حرفه مهارتی شرکت کردند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران اضافه کرد: در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت سهم مازندران، 1مدال طلا،3 نقره، 3 برنز و 6 دیپلم افتخار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت مرحله شهرستانی آغاز به کار کرد

بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت مرحله شهرستانی آغاز به کار کرد