مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-06حوادث

کشف بیش از 10 میلیارد تومان اموال سرقتی در انبارهای ضایعاتی آبادان


فرمانده انتظامی آبادان از مهر و موم سه انبار ضایعاتی و کشف 103 میلیارد ریال اموال سرقتی در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ کیومرث کشوری اظهار کرد: به دنبال اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور، ماموران پلیس با تحقیقات اطلاعاتی و تخصصی از خرید و فروش اموال سرقتی توسط تعدادی افراد سودجو در انبارهای ضایعاتی حاشیه شهرستان آبادان مطلع شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران کلانتری های 13 و 18 با همکاری سایر یگان های انتظامی پس از هماهنگی با مراجع قضایی از 14 انبار ضایعاتی بازدید به عمل آوردند و سه انبار از آن ها به دلیل نگهداری اموال سرقتی و نداشتن مجوز قانونی مهر و موم شدند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: در بازرسی از این انبارها 2 هزار و 20 کیلوگرم سیم مسی مربوط به کابل برق فشار قوی، چهار دستگاه موتور کولر گازی، پنج دستگاه ضبط خودرو، 200 کیلوگرم دریچه چدنی درب منهول، شش دستگاه دوچرخه، 14 دستگاه پمپ آب خانگی، سه جفت رینگ و لاستیک خودرو، شش دستگاه دریل برقی، دو دستگاه کپسول بزرگ هوا، سه عدد درب آلومینیومی و تعداد زیادی لوله کولر گازی و قطعات موتورسیکلت و خودروی سرقتی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات ها هفت سارق و چهار مالخر دستگیر شدند، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه از انبارهای ضایعاتی را 103 میلیارد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 10 میلیارد تومان اموال سرقتی در انبارهای ضایعاتی آبادان

کشف بیش از 10 میلیارد تومان اموال سرقتی در انبارهای ضایعاتی آبادان