مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 22:002023-07-16سياسي

از تعطیلی طولانی مدت جلسات شورا تا بازگشت 2 عضو غائب به صحن علنی


50 دقیقه صحبت درباره علت برگزار نشدن دو جلسه علنی شورا شهر شیراز در تاریخ های 4 و 18 تیرماه و حضور 2 عضو شورای شهر شیراز که پیش از این به دلیل پرونده قضایی چندین جلسه در شورا حضور نداشتند از مهم ترین موضوعات صد و بیستمین جلسه علنی شورای شهر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جلسه ای که در 4 تیرماه با حضور 7 نفر از اعضا و به دلیل حدنصاب نرسیدن لغو شد و بعد از گذشت دو هفته از تعطیلات شورا باز هم در 18 تیرماه برگزار نشد.

عدم برگزاری دو جلسه علنی به دلیل به حدنصاب نرسیدن، زمینه را برای گمانه زنی ها فراهم کرد و در این میان سکوت اعضا و رییس شورا به آتش این شایعه ها دمید.

  استفاده از واژه آبستراکسیون مناسب نبود  سید ابراهیم حسینی، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز به عنوان اولین ناطق درباره غیبت خود در جلسه 4 تیرماه توضیحاتی داد.

او با گلایه از استفاده واژه آبستراکسیون برای آن جلسه در برخی رسانه ها گفت: در آن جلسه من به دلیل مسمومیت در درمانگاه بودم و بحث تبانی برای عدم حضور در صحن علنی درست نیست و من حتی به دلیل بیماری روز بعد هم نتوانستم در جلسه کمیسیون حضور یابم.

   مهدی طاهری، رییس شورای اسلامی شهر شیراز درباره دلایل عدم تشکیل دو جلسه شورای شهر در تیر ماه و گمانه زنی مطرح شده درباره لغو جلسات صحن علنی شورا در جلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تعطیلی طولانی مدت جلسات شورا تا بازگشت 2 عضو غائب به صحن علنی

از تعطیلی طولانی مدت جلسات شورا تا بازگشت 2 عضو غائب به صحن علنی