مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 22:352023-07-17بين الملل

برلین در صدد تشکیل قوی ترین لشگر ارتش اروپایی ناتو است


فرمانده ستادکل ارتش آلمان از تصمیم برلین برای تشکیل قوی ترین لشگر ارتش اروپایی ناتو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، آلمان اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2025 قوی ترین و مجهزترین ارتش خود را در میان متحدان اروپایی اش در پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) تشکیل دهد.

آلفونس مایس فرمانده ستادکل ارتش آلمان در این خصوص به خبرگزاری رویترز گفت که کشورش بنا دارد مجهزترین لشکر را در میان متحدان اروپایی ناتو در سال 2025 داشته باشد.

این در حالیست که اغلب کشورهای عضو ناتو به بهانه عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین در تلاش برای تجهیز نیروهای خود هستند.

شبکه تلویزیونی یورو نیوز در این باره گزارش داد: هدف این کشور آماده سازی نخستین لشگر مجهز و آماده به رزم از 3 لشگر کامل برای مشارکت در عملیات ناتو تا سال 2025 است؛ دومین لشگر از این مجموعه نیز به گفته مقامات آلمانی تا سال 2027 آماده و تجهیز خواهد شد.

آلفونس مایس فرمانده ستادکل ارتش آلمان در گفتگو با رویترز که امروز دوشنبه منتشر شد، ابراز خوشبینی کرد که نخستین واحد نظامی مجهز و آماده رزم کشورش برای مشارکت در عملیات ناتو تا سال 2025 تکمیل شود.

وی در ادامه افزود: این واحد در ابتدا 80 تا 90 درصد پرسنل مورد نیاز را در اختیار خواهد داشت و آلمان در خصوص جزییات کامل آماده سازی 3 واحد نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برلین در صدد تشکیل قوی ترین لشگر ارتش اروپایی ناتو است

برلین در صدد تشکیل قوی ترین لشگر ارتش اروپایی ناتو است