مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-21سياسي

دوره تخصصی درس گفتارهای تخصصی عاشورا در شیراز برگزار می شود


مدیر موسسه آموزش عالی امام خمینی(ره) فارس از برگزاری دوره تخصصی درس گفتارهای تخصصی عاشورا با ارائه اساتید عاشورا پژوه در شیراز، از سه شنبه چهارم مرداد مصادف با هشتم محرم در بستر اسکای روم خبر داد.

- دوره تخصصی "درس گفتارهای تخصصی عاشورا" در شیراز برگزار می شود ایسنا/فارس مدیر موسسه آموزش عالی امام خمینی(ره) فارس از برگزاری دوره تخصصی درس گفتارهای تخصصی عاشورا با ارائه اساتید عاشورا پژوه در شیراز، از سه شنبه چهارم مرداد مصادف با هشتم محرم در بستر اسکای روم خبر داد.

حجت الاسلام دکتر مجتبی خوش رنگ در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در این دوره تخصصی، گواهی پایان دوره به پذیرفته شدگان در آزمون ارائه می شود، گفت: این دوره با حضور 20 نفر از عاشورا پژوهان در سرفصل های تاریخی، شعر، نقد، مهندسی فرهنگی و .

برگزار می شود.

او خاطرنشان کرد: در این دوره تخصصی، عاشورا پژوهان به سیر اعتبار شناسی مقاتل از ابتدا تاکنون، ویژگی های اصحاب شهید سیدالشهدا، عقلانیت حسینی، وقایع زمان امام حسین(ع) در مکه، زمینه های تاریخی عاشورا در گزارشات غدیری، مهندسی فرهنگی با الگو گیری از پارادایم های حسینی، بررسی زیارت های پیاده در جهان معاصر، تغییرات مناسک عزاداری محرم و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره تخصصی درس گفتارهای تخصصی عاشورا در شیراز برگزار می شود

دوره تخصصی درس گفتارهای تخصصی عاشورا در شیراز برگزار می شود