مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-22فرهنگي

پیام تسلیت رییس سازمان سینمایی در پی درگذشت ایرج تقی پور


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ در پیام محمد خزاعی آمده است: مرحوم ایرج تقی پور از سینماگران صاحب نظر و باسواد و تحصیل کرده بود و نقش و تاثیرگذاری وی در سینمای معاصر بویژه در زمینه آموزش سینما غیرقابل .

- در پی درگذشت ایرج تقی پور تهیه کننده سرشناس سینما، رییس سازمان سینمایی طی پیامی خطاب به خانواده آن مرحوم و جامعه سینمایی درگذشت این سینماگر فرهیخته را تسلیت گفت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ در پیام محمد خزاعی آمده است: مرحوم ایرج تقی پور از سینماگران صاحب نظر و باسواد و تحصیل کرده بود و نقش و تاثیرگذاری وی در سینمای معاصر بویژه در زمینه آموزش سینما غیرقابل انکار است او در کنار تهیه کنندگی و تولید فیلم صاحب شان و صبغه تدریس، آموزش و پژوهشگری در این حوزه بود و خدمات ارزنده این سینماگر در زمینه توسعه امور لابراتوار، و پژوهش سینما ستودنی است.

درگذشت این هنرمند و سینماگر نجیب و شریف را به خانواده آن مرحوم و به جامعه سینمایی و هنری کشور تسلیت می گویم.

شایان ذکر است مرحوم تقی پور سابقه تهیه کنندگی فیلم هایی چون: شوخی، آخر بازی، رقص در غبار، شهرزیبا، نگین، مواجهه، صندلی خالی و سریال های تلویزیونی، چون چراغ جادو و 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس سازمان سینمایی در پی درگذشت ایرج تقی پور

پیام تسلیت رییس سازمان سینمایی در پی درگذشت ایرج تقی پور