مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-21اجتماعي

مسیر اضطراری ویژه تردد خودروهای امدادی در مرز مهران ایجاد می شود


مسیر اضطراری ویژه تردد خودروهای امدادی در مرز مهران ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز جمعه 30 تیرماه در ادامه بازدید از پروژه ها و زیرساخت های اربعین در محور ایلام - مهران به اتفاق معاونین استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی از پایانه مرزی مهران بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از قسمت های مختلف پایانه مرزی گفت: تمهیدات لازم برای ایجاد مسیر اضطراری ویژه تردد خودروهای امدادی و خدمات رسان از میدان اربعین تا نقطه صفر مرزی از مسیر گمرک اندیشیده شده و این مسیر تا اربعین مورد استفاده قرار می گیرد.

دکتر بهرام نیا اظهار کرد: با هماهنگی به عمل آمده با نیروی انتظامی و گمرک، این مسیر برای خودروهای امدادی و ترددهای ضروری مورد استفاده قرار می گیرد.

استاندار ایلام افزود: بهترین طرح برای تردد ضروری خودروهای امدادی و خدمات رسان در حال اجرا است و کارت تردد ویژه برای تردد این خودروها نیز صادر می شود.

بازدید استاندار ایلام از سردخانه شهرک صنعتی مهران حسن بهرام نیا استاندار ایلام در ادامه بازدید از پروژه ها و زیرساخت های اربعین در محور ایلام - مهران به اتفاق معاونین استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی از سردخانه شهرک صنعتی مهران بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر اضطراری ویژه تردد خودروهای امدادی در مرز مهران ایجاد می شود

مسیر اضطراری ویژه تردد خودروهای امدادی در مرز مهران ایجاد می شود