مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-04سياسي

توضیح اسلامی در حاشیه بهره برداری از شبیه ساز اتاق کنترل نیروگاه های قدرت


رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه مراسم بهره برداری از شبیه ساز اتاق کنترل نیروگاه های قدرت در پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای گفت: این شبیه سازی یک بخش واقعی و موثر از اجزای یک راکتور قدرت است که با مقیاس 100مگاوات حرارتی می تواند اتاق کنترل نیروگاه ر ا در اختیار بگیرد و مدیریت کند.

- رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه مراسم بهره برداری از شبیه ساز اتاق کنترل نیروگاه های قدرت در پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای گفت: این شبیه سازی یک بخش واقعی و موثر از اجزای یک راکتور قدرت است که با مقیاس 100مگاوات حرارتی می تواند اتاق کنترل نیروگاه ر ا در اختیار بگیرد و مدیریت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی ادامه داد: در مرحله فعلی تربیت نیروی انسانی هم در دانشگاه و هم برای کارکنان سازمان انرژی اتمی و بهره برداران نیروگاه های اتمی در آینده از اهداف مهم سازمان انرژی اتمی است.

به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری این شبیه ساز یک مجموعه یکپارچه است که بدون هیچ وابستگی بر اساس تجهیزات ساخت داخل در پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای ساخته و نصب شده است.

وی افزود: نسل های قدیمی تر این شبیه ساز برای دانشگاه ها نیز استفاده شده است و دانشگاه های هسته ای نیز می توانند برای تعلیم و آموزش از این واحد شبیه ساز استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح اسلامی در حاشیه بهره برداری از شبیه ساز اتاق کنترل نیروگاه های قدرت

توضیح اسلامی در حاشیه بهره برداری از شبیه ساز اتاق کنترل نیروگاه های قدرت