مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-14سياسي

پاداش پایان خدمت همه بازنشستگان سال1401 آموزش عالی پرداخت می شود


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از تسویه کامل پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 1401 آموزش عالی و سه ماهه نخست 1402، در ماه های آینده خبر داد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در آستانه روز خانواده و تکریم بازنشستگان با اشاره به ضرورت تکریم بازنشستگان در هر زمان گفت: گرامیداشت مقام و جایگاه این عزیزان تنها مربوط به یک روز از سال یا مناسبت خاص نیست، بلکه همه ما مسؤولان، باید همواره دغدغه پاسداشت شأن و مقام آنان را که عمر خود را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی صرف کرده اند، داشته باشیم.

وی با اعلام این خبر که پاداش پایان خدمت همه بازنشستگان سال 1401 آموزش عالی طی ماه های آینده پرداخت می شود، گفت: با پیگیری ها و توافقات انجام شده با سازمان برنامه و بودجه کشور، مقرر است علاوه بر تسویه پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش عالی سال 1401، نسبت به تسویه پاداش بازنشستگان سه ماهه نخست سال 1402 نیز اقدام لازم انجام شود.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، افزود: پیرو درخواست سازمان برنامه و بودجه کشور، این معاونت نسبت به جمع آوری اطلاعات از همه دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری اقدام کرد و بر اساس آن گزارش پرونده بیش از 166


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش پایان خدمت همه بازنشستگان سال1401 آموزش عالی پرداخت می شود

پاداش پایان خدمت همه بازنشستگان سال1401 آموزش عالی پرداخت می شود