مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-01سياسي

رفتار نیروی انتظامی مقتدرانه باشد


رفتار و اقدام نیروی انتظامی می بایست مقتدرانه، مدبرانه، پیشگیرانه و اثربخش باشد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک،  فرمانده انتظامی استان مرکزی به همراه دیگر فرماندهان پلیس های تخصصی استان به مناسبت هفته گرامیداشت قوه قضاییه به دیدار رییس کل دادگستری استان مرکزی رفتند.

 حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رییس کل دادگستری استان مرکزی در این دیدار گفت: احساس امنیت و آرامش مقوله چند وجهی است که می بایست مورد توجه تمامی ارکان و ابعاد نظام قرار گیرد و همه می بایست نسبت به ایجاد آن ملتزم باشند.

 رییس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به دستورالعمل نظارت قضایی بر ضابطین که از سوی ریاست قوه قضاییه ابلاغ شده، افزود: اجرای صحیح این دستورالعمل در اولویت دادگستری و دادسرای استان مرکزی است که این مهم می بایست با تعامل سازنده و مؤثر محقق گردد.

 نماینده عالی دستگاه قضایی در استان مرکزی تصریح کرد: رفتار و اقدام نیروی انتظامی می بایست مقتدرانه، مدبرانه، پیشگیرانه و اثربخش باشد.

   رییس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به ده جرم اول استان افزود: توجه و حساسیت نیروی انتظامی می بایست بر جرائم سازمان یافته، خشن و سایبری مضاعف شود و با هماهنگی لازم با مقامات قضایی ریشه های این جرائم خشکانیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار نیروی انتظامی مقتدرانه باشد

رفتار نیروی انتظامی مقتدرانه باشد