مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 23:302023-07-22اقتصادي

357 گواهینامه تاییدیه ایمنی آسانسور در اردبیل صادر شد


سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل گفت: 357 گواهینامه تاییدیه ایمنی آسانسور طی 3 ماه گذشته سال جاری با اعتبار یک ساله در استان اردبیل صادر شده است.

- حسنعلی حسین پور در گفت وگو با با اشاره به صدور 357 گواهینامه تاییدیه ایمنی آسانسور در اردبیل اظهار کرد: در راستای استانداردسازی و انجام بازرسی های اولیه و ادواری آسانسورها از ابتدای سال 1402 تاکنون، تعداد 244 فقره گواهینامه تاییدیه ایمنی اولیه و تعداد 113 فقره گواهینامه تاییدیه ایمنی ادواری صادر شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 8 شرکت بازرسی فنی در سطح استان مشغول فعالیت هستند، گفت: انجام بازرسی های آسانسور توسط شرکت های بازرسی فنی تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران صورت می گیرد و بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد، همه آسانسورهای کششی (مسافربری) نصب شده در کشور مشمول مقررات استانداردهای اجباری اعم از تاییدیه های اولیه و ادواری هستند و موضوع لزوم اخذ گواهینامه ایمنی آسانسور قبل از صدور پروانه پایان کار ساختمان به شهرداری ها ابلاغ شده است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل خاطرنشان کرد: یکی از شرح وظایف ادارات کل استاندارد استان ها نظارت بر کیفیت و ایمنی خدمات آسانسور از طریق شرکت های بازرسی تأیید صلاحیت شده است و در صورت تأیید ایمنی و عملکرد آسانسور ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

357 گواهینامه تاییدیه ایمنی آسانسور در اردبیل صادر شد

357 گواهینامه تاییدیه ایمنی آسانسور در اردبیل صادر شد