مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 10:552023-06-23پزشكي

آموزش باید منطبق بر استانداردهای جهانی باشد


معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای ورود به حوزه بین الملل باید آموزش منطبق بر استانداردهای جهانی باشد تا با دیپلماسی علمی با کشورهای دنیا بحث و تبادل نظر کنیم.

- معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای ورود به حوزه بین الملل باید آموزش منطبق بر استانداردهای جهانی باشد تا با دیپلماسی علمی با کشورهای دنیا بحث و تبادل نظر کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابوالفضل باقری فرد در کارگاه بین المللی سازی آموزش عالی، اظهار کرد: بحث بین المللی بحث کوچکی در آموزش نیست و خوشبختانه کیفیت آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی مورد افتخار ما است.

وی با بیان اینکه پیشرفت های پزشکی امروز یکی از دستاوردهای انقلاب است که حاصل تلاش بسیاری از پزشکان و اساتید است، خاطرنشان کرد: بین المللی سازی صرفا به معنای گرفتن دانشجوی خارجی نیست و خیلی فراتر از این تصور است.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت ادامه داد: همه ما اعتقادمان این است که برای ورود به حوزه بین الملل باید آموزش ما نیز مطابق با استانداردهای جهانی باشد تا با دیپلماسی علمی با کشورهای دنیا بحث و تبادل نظر کنیم.

باقری فرد اظهار کرد: دیپلماسی علمی یک فن است و باید تمامی دانشگاه های ما آن را بلد باشند و نیاز داریم به افرادی که در این حوزه متخصص باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش باید منطبق بر استانداردهای جهانی باشد

آموزش باید منطبق بر استانداردهای جهانی باشد