مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-10اقتصادي

سرگردانی مردم و مسافران برای تهیه نان در مازندران


فقدان آرد در مازندران مهمترین عامل بسته بودن خبازی ها و عدم پخت نان است و پخت محدود نان و یا تعطیلی غیر برنامه ریزی شده و خودسرانه نانوایی ها در این روزها به بهانه توزیع نامناسب آرد، - یکی از شهروندان فریدونکناری در گفت و گو با ایلنا گفت: فصل بهار و تابستان فصل کشاورزی مازندرانی ها است و با توجه به فصل کشت و کار و تلاش کشاورزان مازندرانی، کمبود نان همه را با مشکل مواجه کرده است.

  احمدی افزود: کم شدن ساعات پخت نان و سهمیه ها، مازندرانی ها را با چالش زیاد کمبود نان مواجه کرده است و به نوعی در به در دنبال نان می گردیم.

  وی یادآور شد: برخی بر این اعتقادند که پخت محدود نان به دلیل فروش خارج از سامانه است که موجب شده با کمبود نان مواجه باشیم و هر مشکلی که هست باز هم مردم ضرر کرده اند و دودش به چشم ما رفته است و شروع فصل تابستان و گردشگری عامل کمبود نان شده و دولت فکری برای ورود مسافران و مصرف نان توسط آنان نکرده است.

  عدم تخصیص سهمیه کافی تامین آرد به گفته مردم دودانگه ساری در کنار تعلل و خودداری شرکت های توزیع آرد با بهانه عدم پرداخت کرایه حمل از ناحیه اداره آرد و نان مرکز استان موجب شده است که مردم این منطقه هم با مشکلات کمبود نان مواجه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی مردم و مسافران برای تهیه نان در مازندران

سرگردانی مردم و مسافران برای تهیه نان در مازندران