مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-06اقتصادي

هدف گذاری افزایش 20درصدی صادرات استان ها در سال 1402


معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه از هدف گذاری برای افزایش حداقل 20درصدی صادرات همه استان ها در سال جاری خبر داد و گفت: توسعه روابط اقتصادی پایدار با کشورهای همسایه و منطقه و دیپلماسی اقتصادی، - از سیاست های اصلی دولت سیزدهم است.

مهدی صفری 15 تیر در نشست هم اندیشی معاونان اقتصادی استانداران سراسر کشور به میزبانی استان اردبیل، اظهار کرد: توسعه روابط اقتصادی پایدار با کشورهای همسایه و منطقه، دیپلماسی اقتصادی، توسعه صادرات غیرنفتی، واردات تکنولوژی و صادرات کالاهای دانش بنیان، از سیاست های اصلی و مهم وزارت امور خارجه در دولت سیزدهم است.

وی افزود: بر اساس نگاه های ویژه دولت سیزدهم، وزارت امور خارجه جهت تعادل سازی و توازن واردات و صادرات محصولات غیرنفتی برنامه ریزی بسیار جامع و گسترده ای را انجام داده است.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه ادامه داد: افزایش حداقل 20درصدی صادرات کلیه استان ها در سال جاری برنامه ریزی و هدف گذاری شده است که همه استانداری های کشور باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

اهمیت استفاده از ظرفیت بازار بسیار بزرگ کشور چین برای صادرات صفری گفت: کشور چین جهت صادرات محصولات مختلف، بازاری بسیار بزرگ است که استانداری ها باید با توجه به این موضوع، برنامه های مناسبی تدوین و در سطح ملی پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری افزایش 20درصدی صادرات استان ها در سال 1402

هدف گذاری افزایش 20درصدی صادرات استان ها در سال 1402