مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:582023-07-18سياسي

شهردار جدید مریوان: شهرداری را از وجود افراد فاسد و سودجو پاکسازی می کنم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، اواخر خردادماه امسال 8 نفر از جمله سرپرست وقت شهرداری مریوان و برادرش، 3 عضو شورای شهر مریوان، برادر یکی از اعضای شورای شهر و 2 نفر به عنوان واسطه در این تخلفات بازداشت و روانه زندان شدند ضمن اینکه برای 10 نفر از مرتبطین با این پرونده نیز حکم جلب صادر شده است.

اختلاس، دریافت و پرداخت رشوه، جعل، استفاده از سند مجعول، پولشویی و تحصیل مال از طریق نامشروع از جمله موارد اتهامی دستگیرشدگان در شهرداری و شورای شهر مریوان بود.

به دنبال وضعیت نابسامان شهرداری مریوان، سامان سعیدی معاون وقت شهردار سنندج، چهارم تیرماه جاری به عنوان شهردار مریوان انتخاب شد.

وی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مریوان اظهار کرد: ظرفیت هایی در شهر مریوان وجود دارد که با استفاده از آن زمینه توسعه اقتصادی و اشتغال را می توان فراهم کرد.

وی افزود: مریوان در حوزه های عمرانی، ترافیکی و جمع آوری زباله و غیره نیاز به کار دارد و ما برای رضایتمندی شهروندان از هیچ تلاشی نخواهیم کرد.

شهردار مریوان هم افزایی بیشتر بین مجموعه های شهرداری را بسترساز خدمت بهتر و بیشتر به شهروندان دانست و گفت: معتقدیم کار در مجموعه شهرداری تیمی است و اگر این تیم کاری هم افزا و در کنار هم باشند خدمات رسانی به مردم تسهیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار جدید مریوان: شهرداری را از وجود افراد فاسد و سودجو پاکسازی می کنم

شهردار جدید مریوان: شهرداری را از وجود افراد فاسد و سودجو پاکسازی می کنم