مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-03سياسي

تشریح برنامه های غدیر در خراسان جنوبی/برگزاری مراسم شادپیمایی


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی برنامه های ویژه غدیر در استان را تشریح کرد و گفت: به تناسب امکانات در هر شهرستان مراسم شادپیمایی با حضور باشکوه مردم پیش بینی شده  است.

- محسن مشرفی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در رابطه با برنامه های دهه امامت و ولایت در خراسان جنوبی اظهار داشت: برنامه های دهه امامت و ولایت با مراسم بزرگ عرفه و برگزاری دعای عرفه در سطح استان آغاز شد و برنامه های معنوی ارزشمندی پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: روز عید سعید قربان با برگزاری نماز عید سعید قربان در استان گرامی داشته که در مرکز استان به امامت آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و حضور گسترده مردم اقامه شد.

آغاز برنامه های دهه امامت و ولایت در استان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: برنامه های دهه امامت و ولایت و جشن های باشکوه با آغازین شب این دهه در سطح مساجد و میادین استان آغاز شده و هر چه به سمت روز عید بزرگ غدیر نزدیک می شویم این برنامه ها از شور و شکوه بیشتری برخوردار خواهد بود.

مشرفی با بیان اینکه همراه با برنامه های شاد پیمایی در سراسر کشور و جشن 10 کیلومتری پایتخت کشور در سایر استان ها نیز مراسم جشن و شاد پیمایی با حضور گسترده مردم برگزار می شود، یادآور شد: در شب و روز عید غدیر به تناسب امکانات در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های غدیر در خراسان جنوبی/برگزاری مراسم شادپیمایی

تشریح برنامه های غدیر در خراسان جنوبی/برگزاری مراسم شادپیمایی