مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-22سياسي

ارکانی: استفاده از ظرفیت های جدید اقتصادی از نقاط قوت دولت سیزدهم است


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: فعال کردن ظرفیت های جدید اقتصادی و تبادلات تجاری با کشورهای مختلف و احیای روابط با کشورهایی همچون عربستان سعودی از جمله نقاط قوت دولت سیزدهم است.

- یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: فعال کردن ظرفیت های جدید اقتصادی و تبادلات تجاری با کشورهای مختلف و احیای روابط با کشورهایی همچون عربستان سعودی از جمله نقاط قوت دولت سیزدهم است.

احسان ارکانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هشت سال آقای دولت روحانی فضای کشور شرطی شد و همه چیز به مذاکرات خارجی و برجام گره خورده بود و انگار اقتصاد اسیر مذاکراتی بود که انتهایی برای آن متصور نبود.

با هر تولید کننده و صنعتگری صحبت می کردیم بیان می داشتند که معطل نتیجه مذاکرات هستند.

وی ادامه داد: هشت سال کشور درجا زد که این فضا از یک و نیم سال گذشته کمرنگ شده و مردم به ویژه فعالان اقتصادی معطل نیستند که برجام و مذاکره چه می شود فهمیدند که خودشان باید جلو روند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: این دولت توانست از ظرفیت هایی استفاده کند که فعال نشده بود، نمونه آن عضویت در سازمان شانگهای و استفاده از ظرفیت تبادلات تجاری بانکی مستقیم با کشورهایی همچون چین، روسیه و هند به ویژه ایجاد ارتباط بعد از یک دوره تاریک با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارکانی: استفاده از ظرفیت های جدید اقتصادی از نقاط قوت دولت سیزدهم است

ارکانی: استفاده از ظرفیت های جدید اقتصادی از نقاط قوت دولت سیزدهم است